Wednesday, October 27, 2010

नेपाल भालुसँघकी अध्यक्ष चमेली अहिले नेपालकी टप हट

जेपीटी खबरपत्रिका ८ पौष २०६६
नेपाल भालुसँघकी अध्यक्ष चमेली अहिले नेपालकी टप हट अनि मस्ट वाण्टेड भालुको रुपमा चर्चामा छिन् । उनलाई भविष्यकी भालु मन्त्रि पनि भनेर अनुमान लगाउने गरिन्छ । आज हामीले उनिसँग चिकाईको बारेमा केही अनुभवहरु सोध्ने जमर्को गरेका थियौँ । आउनुहोस उनको अनुभव सुनौँ बिजुली साँईलाको साथमा ।

अहिले केमा व्यस्त हुनुहुन्छ ?

मेरी बास्सै ÛÛÛ, sके भन्नु भा त्यस्तो म के मा ब्यस्त हुन्छु र अरु उही त हो नि नयाँ नयाँ ठाउँबाट फोन आउँछ अनि जानु पुति थाप्नु बस् । अझ अहिले त झन् बिदेशीको ] पनि कुरा भैरहेको छ । साथीसँग यसो नयाँ नयाँ चिकाईका आसनको बारेमा कुरा गर् यो यस्तै यस्तै कुरामाव्यस्त छु ।

चिकाउनकति कठिन हुन्छ ?

चिकाउन निकै कठिन हुन्छ । हामीलाई भालु भनेर जे पनि गर्न चाहने ] परिपाटी पनि छ । आफ्नो पुति जति नै दुखेपनि ग्राहकलाई धित मरुन्जेल हान्न दिनु पर् यो सारै गारो पो छ त गाँठे । हि हि हि हल्का लजाईन् ।

लामो समय देखीएउटै रेट लिईरहनुभएको छ, कति सजिलो भएको छ
बाँच्न रु

अँ मैले लामो समयदेखी एउटै रेट लिएकी छु । प्रतिस्प्रधाको जमाना भएकोले यसो हुन गएको हो तर मेरो पुतिको माग अलि बढी भएकोले त्यति गाह्रो चाँही भएको छैन । चलेकै छ यसो ब्रा पेन्टि फेर्नलाई ।
जीवनमा चिकाई कत्तिको आवश्यक जस्तो लाग्यो ?

चिकाई भन्ने कुरा f प्राकृतिक हो । तलबाट सपोर्ट गर्दै, सही तरिकाले सहि ठाउँमा छिराउने ] व्यक्ति पाउँदा चिकाईमासजिलो पनि हुन्छ आनन्द पनि आउँछ । मेरो विचारमा कहिलेकाँही यसो दुखे पनि , अघि-पछि जता हाले ] पनि चिक्नु चाँही आवश्यक छ ।

तपाईंको विचारमा चिकाई कसरी बढी आनन्दमय बन्छ ?

खम्काउन जान्नुपर्छ नयाँ नयाँ आईटममा चिक्ने हो भने ] त्यसै सुखमय बन्छ ।

ब्लु चलचित्र कत्तिको हेर्नुहुन्छ ?

फुर्सदको समय An’ चलचित्र हेरेर नै बित्छ तर बढी अमेरिकन हेर्छु ।

अमेरिकन भन्नालेकस्ताखालका हेर्नुहुन्छ ?
हुन त मलाई गोरेहरुको पनि मन्पर्छ तर गोरेहरुको भन्दा कालेहरुको अझै दमदार हुन्छ । कालेको लाँडो ठुलो हुन्छ अनि केटीको पनि हाम्रो भन्दा अलि ठुलो नै हुन्छ दुलो । त्यो कालेको एक हाते लाँडो ल्वाम् ल्वाम् हालेको हेर्दा त मेरी बास्सै !!! उत्तेजित भइन्

चिकाईको सुरुवात कसरी हुन्छ ?

पहिला यसो हल्काफुल्का दुबै जनाले एक अर्काको चुस्ने काम हुन्छ अनि त्यसपछि बिस्तारै उ माथि त म तल फेरि उ तल त म माथि बस् !!! दे दनादन् ।

थाहा नभएको तपाईंको कुनै कुरा ?
अरु त लगभग भनौँ न तर यो आफ्नै पुतिको बारेमा पो अचम्म लाग्छ त मलाई । सानो लाँडो हाले पनि ठिक्क ठुलो लाँडो हालेपनि ठिक्क । कहिलेकाँही त यसो निहुरेर हेर्छु अनि सोध्छु के यो पुतिलाई तिमी के ले बनेको नी भनेर । हिहिहि हिहि ही खिस्स हाँसेर मख पनि त्यही पुति जस्तो बिगारिन् यही कुरा नै होला मलाई थाहा हुन नसकेको ।
पुसअप कत्तिको गर्नुहुन्छ ?

पुसअपमा त मलाई अब बानि लागी सक्यो केही गाह्रो लाग्दैन । ठन्काएर ठाडो पारेर पल्टि दिए पुग्छ ।

कस्तो लाँडोले चिकाउन रुचाउनुहुन्छ रु

लाँडो त मलाई मोटो र लामो नै मन्पर्छ तर त्यस्तो लाँडोले कहिलेकाँही पुति पोल्छ । तर मेरो पेशा नै यही भएपछि जस्तो लाँडो पनि मन्पराउनु परो नी ।
आफ्नो मनपर्ने बानी ?

जति नै जना आएपनि मजाले थाम्न सक्ने । तपाईलेनै मलाई दिन भरि चिके पनि म थाक्दिन । अन्तर्वाता लिने मलाई पनि सिरीङ्ग बनाईन्
महा चिकुवाकसलाई मान्नुहुन्छ ?

घोर्लेलाई

जवान र बुढामा बढी को जवान र बुढामा ?

अलि पहिला केटा नै बढी थिए तर आजकल त बुढाहरुपनि ह्वात्तै बढेकाछन् । अहिले त लगभग बराबरी जस्तो होला ।

तपाईको] मन नपर्ने बानी ?
लाँडो देख्ने नहुने चुसिहाल्न मन लाग्ने ।

तपाईंको कमजोरी ?
नेपालीको तुरीले फिटीक्कै छुन छाड्यो७३द्दद्धण्द्धस ]। जुन मेरो ठूलै कमजोरी हो ।

No comments:

Post a Comment